A szolgáltatás egyik fő tevékenységi köre a főszolgáltatást
nyújtó, elsősorban a szerződött utazási irodák által értékesített utazások,
repülőjegyek vonatkozásában az utasok/megrendelők pontos és biztonságos
elszállítása az indulási – vízi, vasúti és repülőterekre – helyre,
illetve az érkezési helyekről való hazaszállítása.
A vállalkozás földrajzi elhelyezkedése, illetve az
utazási szokások ismerete alapján – manapság a legelterjedtebb, és legtöbb utas
által használt utazási forma a repülőgéppel történő utazás – a vállalkozás a
repülőtéri transzfer szolgáltatást a Debreceni Nemzetközi Repülőtér valamint a
Budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és elsősorban a Kelet-Magyarországi
régió közötti viszonylatban működteti. A transzferszolgáltatás minden esetben
háztól-házig, a nap 24 órájában történik, a megrendelés visszaigazolásában
szereplő fix* és megfizethető árakon, rejtett költségek nélkül.
A szolgáltatást megrendelését követően a megrendelővel
(partner irodával, utassal, utasokkal ) telefonon további egyeztetések is
lehetségesek az esetlegesen további felmerülő igények megbeszélése végett.
Minden alkalommal az utas igénye alapján kerül megállapításra az indulási
időpont meghatározása ( ott és annyi alkalommal áll meg a jármű, ahogy kérik,
stb. ).
A repülőtérre érkező utasokat minden esetben bevárjuk,
nincs az utas részéről semmilyen várakozási idő más utasok késése, illetve
bevárása miatt.
*a fix díjak a honlapon, illetve a partner irodákban elérhetőek,
zónákra, településekre leosztva. Amennyiben Ön egy adott település és a
repülőtér között utazik, semmilyen más költséggel nem kell számolnia ( nincs
kiállási díj, stb. ). Amennyiben az utasok több település érintésével indulnak
vagy érkeznek ( mely települések más zónákba vannak besorolva, vagy a
települések egy zónában vannak ugyan, de elérésükhöz nagyobb kitérőket kell
tenni ), abban az esetben a megrendelés visszaigazolása során a pontos összeg
már meghatározásra fog kerülni, illetve a telefonon történt előzetes egyeztetés
során is van már lehetőség a díjakról érdeklődni, illetve abban szóban
megállapodni.
Amennyiben olyan településről indul, illetve olyan
településre érkezik, melyek nincsenek feltüntetve a díjtáblázatban, zónákban,
abban az esetben is keressenek a megadott elérhetőségeken, a partner irodákban,
hiszen a szolgáltatás az ország bármely pontjáról, bármely településéről
megrendelhető. Ezen esetekben akár telefonon, akár e-mail-ben árajánlat
kérhető, mely ajánlat elfogadása esetén a megrendelő lap visszaigazolása
megtörténik.
A megrendelés során kérjük leendő utasainkat, hogy az
utazást annak tudatában foglalják le, hogy a 7 személyes személygépkocsival
való utazás poggyászokkal együtt repülőtéri transzfer esetén a gépjárművezetőn
kívül 3-4 főnek kényelmes.
Vannak azonban olyan esetek, amikor az utasok a manapság
elterjedt „ hátizsákos utazók” táborát népszerűsítik pár napos külföldi
utazás alkalmával, és nem visznek magukkal feladandó poggyászt. Ilyen esetekben
akár 6 fő utas is elfér a járműben, ( a két hátsó ülés és az ott rendelkezésre
álló lábtér kisebb, így ott alacsonyabb és vékonyabb utasok tudnak helyet
foglalni ), azonban vállalni kell az ezzel kapcsolatos esetleges „
kényelmetlenséget „. Ezáltal viszont egy alternatív, „ viszonylagosan
rövidebb „ távon való utazás során nagyon hatékony és költségkímélő az utazás
az utasok részére.
A vállalkozással szerződött partnerek ( elsősorban
utazási irodák, szálláshely-szolgáltatók, kulturális és egyéb rendezvényeket
szervező vállalkozások ) részére a weboldalon lehetőség nyílik a transzfer foglalásra,
ezzel is elősegítve a gyors és hatékony együttműködést. A weboldalon szereplő
repülőtéri transzfer szolgáltatásának díjai pedig bármely látogató ( utazó )
számára tájékoztatásként szolgál, ezen árakkal fog a szerződött partnereknél is
találkozni, ezáltal már kalkulálni tudja költségeit az utazás lefoglalása,
megkezdése előtt.
Ne feledje, hogy a szolgáltatás ára minden esetben az adott útvonalon egy személygépjárműre szól. A repülőtéri transzfer esetében a személyszállítás során kizárólag a megrendelő, és a vele együtt utazó személyek utaznak, a jármű más címet nem érint, más „idegen” utast nem vesz fel, a vállalkozás úgynevezett „ gyűjtőtranszfer járatot „ nem üzemeltet, ezért is van lehetőség egy személyre szabott, teljesen utasbarát szolgáltatáshoz. Ettől azonban kivétel lehet néhány eset, amikor is az utazási iroda által megszervezett transzfer során történik olyan utasok szállítása, akik nem együtt utazónak számítanak, azonban ugyanarra az útra fizettek be, ugyanazzal a repülőgéppel utaznak. Ilyen jellegű transzfer megrendelése előtt a partner iroda feladata az utasokkal való egyeztetés, beleegyezésük esetén a transzfer koordinációja, majd megrendelése.