Repülőtéri transzfer

A szolgáltatás egyik fő tevékenységi köre a főszolgáltatást nyújtó, elsősorban a szerződött utazási irodák által értékesített utazások, repülőjegyek vonatkozásában az utasok/megrendelők pontos és biztonságos elszállítása az indulási  – vízi, vasúti és repülőterekre – helyre, illetve az érkezési helyekről való hazaszállítása.

A vállalkozás földrajzi elhelyezkedése, illetve az utazási szokások ismerete alapján – manapság a legelterjedtebb, és legtöbb utas által használt utazási forma a repülőgéppel történő utazás – a vállalkozás a repülőtéri transzfer szolgáltatást a Debreceni Nemzetközi Repülőtér valamint a Budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és elsősorban a Kelet-Magyarországi régió közötti viszonylatban működteti. A transzferszolgáltatás minden esetben háztól-házig, a nap 24 órájában történik, a megrendelés visszaigazolásában szereplő fix* és megfizethető árakon, rejtett költségek nélkül. 

A szolgáltatást megrendelését követően a megrendelővel (partner irodával, utassal, utasokkal ) telefonon további egyeztetések is lehetségesek az esetlegesen további felmerülő igények megbeszélése végett. Minden alkalommal az utas igénye alapján kerül megállapításra az indulási időpont meghatározása ( ott és annyi alkalommal áll meg a jármű, ahogy kérik, stb. ).

A repülőtérre érkező utasokat minden esetben bevárjuk, nincs az utas részéről semmilyen várakozási idő más utasok késése, illetve bevárása miatt.

*a fix díjak a honlapon, illetve a partner irodákban elérhetőek, zónákra, településekre leosztva. Amennyiben Ön egy adott település és a repülőtér között utazik, semmilyen más költséggel nem kell számolnia ( nincs kiállási díj, stb. ). Amennyiben az utasok több település érintésével indulnak vagy érkeznek ( mely települések más zónákba vannak besorolva, vagy a települések egy zónában vannak ugyan, de elérésükhöz nagyobb kitérőket kell tenni ), abban az esetben a megrendelés visszaigazolása során a pontos összeg már meghatározásra fog kerülni, illetve a telefonon történt előzetes egyeztetés során is van már lehetőség a díjakról érdeklődni, illetve abban szóban megállapodni.

Amennyiben olyan településről indul, illetve olyan településre érkezik, melyek nincsenek feltüntetve a díjtáblázatban, zónákban, abban az esetben is keressenek a megadott elérhetőségeken, a partner irodákban, hiszen a szolgáltatás az ország bármely pontjáról, bármely településéről megrendelhető. Ezen esetekben akár telefonon, akár e-mail-ben árajánlat kérhető, mely ajánlat elfogadása esetén a megrendelő lap visszaigazolása megtörténik. 

A megrendelés során kérjük leendő utasainkat, hogy az utazást annak tudatában foglalják le, hogy a 7 személyes személygépkocsival való utazás poggyászokkal együtt repülőtéri transzfer esetén a gépjárművezetőn kívül 3-4 főnek kényelmes.

Vannak azonban olyan esetek, amikor az utasok a manapság elterjedt „ hátizsákos utazók” táborát népszerűsítik  pár napos külföldi utazás alkalmával, és nem visznek magukkal feladandó poggyászt. Ilyen esetekben akár 6 fő utas is elfér a járműben, ( a két hátsó ülés és az ott rendelkezésre álló lábtér kisebb, így ott alacsonyabb és vékonyabb utasok tudnak helyet foglalni ), azonban vállalni kell az ezzel kapcsolatos esetleges „ kényelmetlenséget „.  Ezáltal viszont egy alternatív, „ viszonylagosan rövidebb „ távon való utazás során nagyon hatékony és költségkímélő az utazás az utasok részére.

A vállalkozással szerződött partnerek ( elsősorban utazási irodák, szálláshely-szolgáltatók, kulturális és egyéb rendezvényeket szervező vállalkozások ) részére a weboldalon lehetőség nyílik a transzfer foglalásra, ezzel is elősegítve a gyors és hatékony együttműködést. A weboldalon szereplő repülőtéri transzfer szolgáltatásának díjai pedig bármely látogató ( utazó ) számára tájékoztatásként szolgál, ezen árakkal fog a szerződött partnereknél is találkozni, ezáltal már kalkulálni tudja költségeit az utazás lefoglalása, megkezdése előtt.

Ne feledje, hogy a szolgáltatás ára minden esetben az adott útvonalon egy személygépjárműre szól, mely ár független a szállítandó utasok számától, tehát ha 2 fő vagy 4 fő vagy esetlegesen 6 fő utazik, az ár minden esetben ugyanaz. A repülőtéri transzfer esetében a személyszállítás során kizárólag a megrendelő, és a vele együtt utazó személyek utaznak, a jármű más címet nem érint, más „idegen” utast nem vesz fel, a vállalkozás úgynevezett „ gyűjtőtranszfer járatot „ nem üzemeltet, ezért is van lehetőség egy személyre szabott, teljesen utasbarát szolgáltatáshoz. Ettől azonban kivétel lehet néhány eset, amikor is az utazási iroda által megszervezett transzfer során történik olyan utasok szállítása, akik nem együtt utazónak számítanak, azonban ugyanarra az útra fizettek be, ugyanazzal a repülőgéppel utaznak. Ilyen jellegű transzfer megrendelése előtt a partner iroda feladata az utasokkal való egyeztetés,  beleegyezésük esetén a transzfer koordinációja, majd megrendelése.