A szolgáltatás másik fő tevékenysége a rendezvényekre, illetve a rendezvényről történő, vagy a rendezvény ideje alatt történő rendezvényi transzfer személyszállítás. A repülőtéri
transzfer szolgáltatásban írt feltételek ugyanúgy érvényesek ezen szolgáltatások során is a gépjármű vonatkozásában. Mivel az ilyen jellegű utazások során az utasok általában nagyobb poggyász nélkül utaznak, ezért ebben az esetben is van lehetőség akár 6 fő utas szállítására.
A rendezvények közé sorolható egy adott időintervallumot
lefedő rendezvény is ( pl. egy esküvőt követő lakodalom, osztálytalálkozó,
céges rendezvények, meetingek, stb. ), mely során a megrendelővel illetve/vagy
rendezvényszervezővel kötött külön megállapodás/szerződés alapján a
rendezvényen résztvevő személyeknek – az általuk meghatározott helyszínekre,
címekre – történő szállítása történik meg. A rendezvények esetében
sofőrszolgálat megrendelésére is van lehetőség.
Az ilyen jellegű, adott időintervallumot lefedő
rendezvényeken történő személyszállítás miatt kérjük keresse akár a saját
rendezvény szervezőjét, akár a vállalkozás partner rendezvényszervezőjét, vagy
közvetlenül a TranszFair-t akár telefonon, akár e-mail-ben a további
tájékoztatás, egyeztetés, személyes megbeszélés végett.
Az elmúlt időszakban a TranszFair több rendezvényen ( főként lakodalmakban ) végzett személyszállítást. Mind a partnereink, mind pedig az utasok/megrendelők részéről kizárólag pozitív visszajelzéseket kaptunk. Hisszük, hogy valóban egy hasznos, segítő, és kényelmi szolgáltatást nyújtunk a személyszállítások során.
Milyenek a leginkább keresett rendezvényi szolgáltatások?
Az alábbi – két féle – rendezvényi szolgáltatások, amit a megrendelők kifejezetten szeretnek az elmúlt 5 év tapasztalatai alapján ( és mint mindig, a megrendelő igénye az első, tehát nem csak ezek a fajta szolgáltatási módok érhetőek el, de inspirációnak és szolgáltatás / ár szempontjából kiinduló pontnak jó lehet ):
- A 12 órás rendelkezésre állás ( pl. 17-05 ig terjedő időszakban, ami nagyjából lefed egy rendezvényi időszakot ), mely alatt biztosítva van 300 km futásteljesítmény, ami a helyszínen indul, és az utolsó utas kiszállásánál végződik. Ezen időszak alatt bármely vendég bárhova jöhet-mehet ( ruhacsere, otthon hagyott valamit, kisgyermeket kell hazavinni, gyógyszer maradt otthon, stb.), és persze benne vannak a hajnali hazautak is, akik nem tudják megoldani a haza illetve szálláshelyre jutást.
A szolgáltatás fix* díja 2025 évre 110.000 Ft / jármű
- A 6 órás rendelkezésre állás ( pl. 00.00 – 06.00-ig terjedő időszakban, reggelig, ameddig szükséges a szolgáltatás ), mely alatt biztosítva van 250 km futásteljesítmény, és a vendégek hazaszállítása történik ingamenetben, oda-vissza.
A szolgáltatás fix* díja 2025 évre 85.000 Ft / jármű
Mindkét ” variációra” érvényes, hogy ha a futott km-ek meghaladják a futásteljesítmény keretet, akkor a felett km-ént 150 Ft plusz díj adódik a szolgáltatási díjhoz. Mivel a vállalkozás fő alapértéke a megbízhatóságon, és biztonságon túl a fair-ség is, ezért a megrendelővel kötött szerződésben arra is van kitétel, hogy kéri e útnyilvántartás vezetését a km-ekkel való pontos elszámolás végett! Amennyiben a 6 illetve 12 óra feletti szolgáltatás szükséges ( pl. előzetes, már délutáni szállítás a helyszínre, templomhoz, stb. ), akkor a fennmaradó plusz órákra 5.000 Ft-os óradíjat kell pluszban kalkulálni.
A fix* díjak Hajdú-Bihar Vármegye területén megtartott rendezvény esetén minden más költségtől mentes, nincs kiállási díj, stb. ( a fix* díj maximum a plusz km-ek, vagy óradíjak miatt növekedhet csak ). Más megyében megtartott rendezvény esetén a kiállási díjra minden esetben egyedi ajánlat kerül megadásra a pontos helyszín ismeretében.
Neked más elképzelésed van? Kérdésed van? Bővebb, részletesebb információt szeretnél? Írd le elképzelésed ( mikor, hol, mekkora időtartamban, kb. mennyi vendég részére szükséges a transzfer, stb. ) , kérj díjmentes árajánlatot, részletes tájékoztatást írásban. Vagy írd meg telefonszámod, és kérj egy visszahívást abban az időpontban, amikor neked is megfelel!